با خرید ملک در یونان صاحب اقامت اروپایی شوید

خرید ملک در یونان

اگر قصد رفت‌وآمد بدون دردسر به اتحادیه اروپا را دارید و نمی‌خواهید دائما در صف سفارتخانه‌های گوناگون منتظر دریافت ویزا باشید، ویزای طلایی یونان قدرت ویزای شنگن را به شما اعطاء خواهد کرد. اخذ اقامت دائم یونان نه تنها به معنای آزادی سفر به همه کشورهای عضو شنگن است بلکه حتی می‌توانید در این کشورها اقامت داشته باشید.

دریافت اقامت یونان یعنی امکان زندگی در کشوری‌ باستانی، در گذرگاه آسیا به اروپا، با تنوع  خیره‌کننده‌ای از مناظر زیبای گردشگری و شهرهای تاریخی‌ است. به علاوه، فرزندانتان نیز می‌توانند در مدارس و دانشگاه‌های انگلیسی زبان یونان تحصیل کنند. و حتی شما حق اقامت، سرمایه‌گذاری و انجام کسب و کار در یونان را نیز به دست می‌آورید.

اخذ اقامت یونان راهی‌ست کوتاه به سوی دریافت اقامت اروپایی که نهایتاً می‌تواند به اخذ شهروندی یونان و دریافت پاسپورت یونان این کشور نیز منتهی شود.

 

شرایط دریافت اقامت یونان چیست؟

  • سرمایه‌گذار باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشد.
  • متقاضی می‌تواند فرزندان زیر ۲۱ سال که یا وابسته مالی و یا به صورت تمام وقت مشغول به تحصیل هستند را در پرونده خود اضافه کند.
  • والدین متقاضی و همسر وی نیز می‌توانند در پرونده سرمایه‌گذار اضافه شوند.
  • سرمایه‌گذار باید مدرک عدم سوء پیشینه در کل دنیا را ارائه دهد.
  • در صورت سرمایه‌گذاری در املاک، ملک خریداری شده باید به مدت پنج سال حفظ شود.

شایان ذکر است اخذ اقامت یونان از روش های مختلفی امکان پذیر است و حداقل مبلغ سرمایه‌گذاری از 250 هزار یورو تا 800 هزار یورو متفاوت است. اگر چه ارزان ترین روش دریافت اقامت دائم یونان سرمایه‌گذاری در املاک است. در این روش می‌توانید با خرید هر نوع ملک با حداقل ارزش ۲۵۰،۰۰۰ یورو و نگهداری آن به مدت حداقل ۵ سال، اقامت یونان را دریافت کنید.

 

ویزای طلایی یونان مزایای گوناگونی دارد. کدام مزایا؟!

 

ویژگی‌های خاص برنامه گلدن ویزای یونان، می‌تواند روی آینده کاری و شخصی شما تاثیرات مثبتی بگذارد. با خواندن این موارد، خواهید دید که برنامه اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه‌گذاری دارای مزایای متنوعی‌ست که تا کنون کمتر از آن‌ها اطلاع داشتید!

  • سرمایه‌گذار مجوز اقامت سه ماهه در هر شش ماه در همه کشورهای عضو شنگن را به دست می‌آورد.
  • اقامت یونان دارای یکی از سریع‌ترین فرآیندهای صدور اقامت دائم در بین کشورهای اروپایی‌ست و فقط در مدت ۲ ماه می‌توانید ویزای طلایی یونان را دریافت کنید.
  • دریافت اقامت دائم یونان از روش سرمایه‌گذاری 250 هزار یورویی، در مقایسه با برنامه‌های دریافت اقامت در اروپا، روشی بسیار ارزان است.
  • نیاز به اقامت در یونان جهت تمدید کارت‌های اقامت دائم نیست.
  • دریافت اقامت دائم یونان برای تمام افراد وابسته، از جمله همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال و والدین هر دو طرف امکان‌پذیر است.
  • پس از ۵ سال می توان نسبت به تمدید کارت اقامت دائم اقدام کرد.
  • می‌توان پس از ۷ سال از زمان سرمایه‌گذاری، نسبت به دریافت شهروندی و پاسپورت یونان اقدام کرد.

 

با دریافت ویزای طلایی یونان، شما تمامی این امکانات و مزایا را برای تمام عزیزانتان نیز فراهم می‌کنید. با تصمیم به موقع شما و خرید ملک در یونان و دریافت کارت اقامت برای فرزندان و پدر و مادر خود و همسرتان، شما امکان اقامت دائم اروپا را برای سه خانواده فراهم می‌کنید!

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر، لطفا با یکی از مشاوران ما در امارات، دانمارک و یا کانادا ارتباط برقرار کنید، ما شما را برای انجام بهترین سرمایه‌گذاری‌ها و تا دریافت ویزای طلایی یونان برای خود و افراد خانواده‌تان همراهی خواهیم کرد.

چنانچه تجربه، سوال یا نظری در مورد اخذ اقامت یا ویزای طلایی یونان دارید، می‌توانید در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

 

مقالات پیشنهادی

دریافت اقامت قبرس از طریق سرمایه‌ گذاری

شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری قبرس و ویزای طلایی یونان، در رقابت نزدیک!

ویزای طلایی یونان، هر سال بهتر از سال قبل!

دریافت اقامت یونان از طریق سرمایه‌ گذاری (برنامه ویزای طلایی یونان)

پاسپورت قبرس صادر شده برای متقاضی شرکت

ویزای طلایی پرتغال، راهی مطمئن جهت اخذ شهروندی اروپایی

ویزای انجل پرتغال = سرمایه‌گذاری کم‌هزینه و پرسرعت برای دریافت اقامت اروپا

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما محرمانه می ماند.