خبر خوب! سفر به آمریکا با پاسپورت قبرس

سفر به آمریکا با پاسپورت قبرس

قبرس، این جزیره کوچک و زیبای مدیترانه‌ای همواره گزینه‌های جذابی برای گردشگران و سرمایه‌گذاران خارجی دارد. این کشور امن اروپایی از رفاه اجتماعی و استاندارد بالای زندگی برخوردار است و در قبرس امکان تجارت آزادانه با کشورهای اتحادیه اروپا فراهم است.

پیشتر در مورد دلایل جذابیت قبرس برای صاحبان کسب و کار اطلاعاتی در اختیار خوانندگان عزیز قرار داده بودیم. خبر جدید این است که شهروندان قبرس می‌توانند امیدوار باشند به زودی امکان سفر بدون ویزا به آمریکا برایشان فراهم شود.

در حال حاضر با پاسپورت قبرس امکان سفر بدون ویزا به بیش از 160 کشور دنیا از جمله کانادا و انگلستان فراهم است.

 

سفر بدون ویزا به آمریکا با پاسپورت قبرس

وزیر امور خارجه قبرس اخیراً به روزنامه‌های محلی این کشور اعلام کرده است که به زودی با آمریکا برای معافیت شهروندان قبرسی از ویزا به توافق خواهند رسید.

هدف این است که در سال 2020 برای این توافق گام‌های اساسی برداشته شود. او همچنین عنوان کرد که انتظار می‌رود معاون وزیر خارجه آمریکا از جزیره زیبای قبرس بازدید نماید تا دو کشور در مورد شرایط و راه‌های معافیت قبرس از دریافت ویزای آمریکا بحث و تبادل نظر نمایند.

در حال حاضر کشورهایی که بدون اخذ ویزا امکان سفر به آمریکا را دارند تنها 39 کشور هستند که بیشتر کشورهای اتحادیه اروپا به غیر از قبرس، بلغارستان، کرواسی، و رومانی شامل این توافق هستند.

طبق توافقی که اتحادیه اروپا با آمریکا دارد و به “چتر – umbrella” ” موسوم است، شهروندان آمریکایی نیز بدون ویزا می‌توانند به راحتی به اتحادیه اروپا سفر نمایند. این در حالیست که اتحادیه اروپا از آمریکا در خواست دارد این توافق دو جانبه و به طور کامل برای همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا میسر باشد.

البته آمریکا نیز قدم های مثبتی در این زمینه برداشته است ولی تایید کشورهایی که هم اکنون عضو این توافق نیستند، منوط به داشتن شرایط مورد نظر آمریکا از لحاظ “امنیت و میزان ارتکاب جرم” است.

هر 4 کشور باقیمانده اتحادیه اروپا که خارج از این توافق قرار دارند در تلاش هستند تا شرایط مورد نظر آمریکا را فراهم نمایند.

تا محقق شدن این تصمیم زمان زیادی باقی نمانده است. چنانچه هدف اول شما از دریافت پاسپورت، آزادی سفرهای بین‌المللی‌ست، سریع‌تر برای اخذ شهروندی قبرس اقدام نمائید تا بتوانید از مزایای سفر بدون ویزا به کشورهای برتر دنیا بهره‌مند شوید.

 

روش‌های سرمایه‌گذاری برای دریافت شهروندی قبرس
  • سرمایه‌گذاری به مبلغ حداقل 2 میلیون یورو در املاک مورد تایید و پرداخت بلاعوض 150 هزار یورو به دولت و حفظ/خرید ملک به ارزش حداقل 500 هزار یورو بصورت مادام‌العمر بعد از پایان ۵ سال اول،
  • سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری جایگزین(AIFs)  یا دارایی‌های مالی شرکت‌ها یا سازمان‌های قبرس که دارای مجوز کمیسیون اوراق بهادار و بورس هستند،
  • خرید، ایجاد یا مشارکت در هر کسب و کار یا شرکتی در قبرس،
  • سرمایه‌گذاری در صنعت کشتیرانی.

 

اگر شما نیز به نقل مکان یا سرمایه‌گذاری در قبرس می‌اندیشید، با یکی از مشاوران ما در امارات متحده عربی، دانمارک و یا کانادا ارتباط برقرار کنید، ما شما را تا دریافت اقامت قبرس از طریق سرمایه‌گذاری   همراهی خواهیم کرد.

 

چنانچه درباره چگونگی اخذ ویزای طلایی قبرس و شرایط سرمایه‌گذاری در قبرس، سوال یا نظری دارید، در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

مقالات پیشنهادی

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما محرمانه می ماند.