سنت کیتس از گزینه‌های ارزان برای دستیابی به پاسپورت دوم

پاسپورت دوم

سنت‌کیتس، نه تنها یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری را دارا‌ست، بلکه یکی از ارزان‌ترین برنامه‌های اخذ پاسپورت دوم را ارائه می‌دهد.

سرمایه‌گذاری در املاک مورد تایید در این کشور با حداقل مبلغ 200،000 دلار امکان‌پذیر است، در حالیکه فرد سرمایه‌گذار می‌تواند فرآیند اخذ شهروندی را از طریق یک مشاور رسمی انجام دهد و نیازی به پیگیری مستقیم شخص نیست و البته اجبار به لغو تابعیت اول نیز وجود ندارد. دولت این کشور به محرمانه نگه‌داشتن اطلاعات پرونده‌ها نیز پایبند است.

 

دلایل سرمایه‌گذاری در سنت کیتس

 

  • سرمایه‌گذاری خارجی

سنت‌کیتس و نویس به سرعت در حال تبدیل شدن به آهن ربایی برای جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در حوزه‌هایی از جمله املاک مربوط به گردشگری، خدمات مالی و آموزش از راه دور به ویژه در رشته پزشکی‌ست.

 

  • اقتصاد

درآمد حاصل از بخش ساخت و ساز، تولید، گردشگری و برنامه شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری، به رشد اقتصادی این کشور کمک شایانی کرده است. در حقیقت سنت‌کیتس به صادر کننده پیشرو در ارسال محصولات تولیدی به آمریکا در میان سایر کشورهای حوزه کارائیب شرقی تبدیل شده است.

 

  • مشوق‌های مالیاتی

این مشوق‌ها عبارتند از: حذف مالیات واردات روی اقلامی که به پروژه‌های تایید شده تعلق دارند. همچنین، معافیت مالیاتی گاهی حتی تا 15 سال، و مشوق‌های مالیاتی برای صادرات.

 

  • برنامه شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری

در سال‌های اخیر، پیشرفت و توسعه قابل ملاحظه‌ای در املاک حوزه گردشگری ایجاد شده است، و این رشد به دلیل وجود برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری این کشور است.

 

  • دولت دوست‌دار سرمایه‌گذاران

دولت سنت‌کیتس شرایط یکسانی را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم می‌کند و با همه به یک میزان احترام برخورد می‌کند. سرمایه‌گذاران در بنانهادن، به دست آوردن، گسترش، مدیریت، فروش یا انتقال سرمایه خود با احترام و مساعدت روبرو می‌شوند. حوزه‌های دارای اولویت جهت سرمایه‌گذاری عبارتند از: خدمات مالی، ساخت و ساز، گردشگری، فناوری اطلاعات و کشاورزی (کسب و کار مرتبط با محصولات کشاورزی).

 

  • زبان اول انگلیسی‌

زندگی و کار در کشوری که زبان اصلی آن انگلیسی‌ست انجام هر کاری را سریعتر و راحت‌تر می‌کند.

 

پاسپورت سنت‌کیتس

علاوه بر موارد ذکر شده، این کشور برای زندگی محل بسیار زیبایی‌ست. سواحل دلربای آفتابی، آب و هوای استوایی، کوه‌های آتش‌فشانی و دامنه‌های پوشیده از جنگل و دریای خیره‌کننده همگی دست به دست هم می‌دهند تا سنت‌کیتس مکانی بسیار جذاب برای صرف اوقات فراغت و تعطیلات نیز باشد.

اگر به دنبال برنامه‌ای سریع و مقرون به صرفه برای دریافت پاسپورت دوم هستید، بدون شک برنامه اخذ شهروندی سنت‌کیتس مناسب شماست. طی 6 تا 8 ماه می‌توانید پاسپورت دوم خود را دریافت نمائید. و پس از آن آزادانه به 135 کشور دنیا از جمله انگلستان، هنگ کنگ، هند و کشورهای عضو شنگن سفر کنید.

برنامه شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری سنت‌کیتس برای اکثر ملیت‌ها قابل اقدام است. ولی برای سرمایه‌گذاران ایرانی، دومینیکا، گزینه جایگزین مناسبی خواهد بود.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سرمایه‌گذاری در کشورهای حوزه کارائیب، می‌توانید با یکی از مشاوران ما در امارات متحده عربی، دانمارک و یا کانادا ارتباط برقرار کنید. ما شما را برای انتخاب برنامه مناسب دریافت شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری برای خود و افراد خانواده‌تان همراهی خواهیم کرد.

 

چنانچه درباره چگونگی اخذ شهروندی سنت‌کیتس و نویس، تجربه، سوال یا نظری دارید، در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

 

مقالات پیشنهادی

چرا کانادا جزء انتخا‌ب‌های برتر دانشجویان بین‌المللی است؟

دومینیکا، تنها کشور پذیرنده پرونده های ایرانی در حوزه کارائیب

برنامه مهاجرت سرمایه‌گذاری کبک، تا تابستان 2020 معلق خواهد بود

شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری سنت ‌کیتس و نویس، ۳۵ سال فعالیت موفق!

شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری مولداوی، آهسته و پیوسته!

برنامه شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری گرانادا قوی‌تر از قبل

دومینیکا، یکی از کارآمدترین مراکز صدور پاسپورت دوم

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما محرمانه می ماند.