شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری مولداوی، آهسته و پیوسته!

Moldova Citizenship

برنامه شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری مولداوی از تاریخ یک جولای متوقف شده است و از این تاریخ به مدت 4 ماه در حالت تعلیق قرار خواهد داشت تا بررسی‌های دولتی و اصلاحاتی روی آن انجام گیرد.

این برنامه جوان‌ترین برنامه شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری در اروپا است و تا پیش از تعلیق آن، ۳۴ پرونده ثبتی داشته است، در طول این وقفه البته رسیدگی به پرونده‌های قبلی در جریان است و هر روز آمار پذیرفته شدگان بالاتر می‌رود.

تا پایان جولای، دو سرمایه‌گذار، یکی استرالیایی و دیگری هندی موفق به دریافت شهروندی خود از طریق این برنامه شدند. خبر خوشحال کننده این است که از آن زمان این رقم در حال رشد است و به ۵ نفر رسیده است که با احتساب وابستگان، تا کنون ۸ نفر در مجموع شهروندی این کشور را از طریق برنامه دریافت شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری دریافت کرده‌اند.

با در نظر گرفتن پذیرفته شدگان مشخص می‌شود این کشور تا کنون رقم ۵۴۵ هزار یورو بابت سرمایه‌گذاری از شهروندان جدید خود دریافت کرده است که  می‌تواند از این رقم در پروژه‌های خود بهره ببرد.  

 

برای دریافت اطلاعات دقیق تر، می‌توانید با یکی از مشاوران ما در امارات متحده عربی، دانمارک و یا کانادا ارتباط برقرار کنید. ما شما را برای انجام بهترین سرمایه‌‌گذاری‌ها و تا دریافت پاسپورت و یا اقامت برای خود و افراد خانواده‌تان همراهی خواهیم کرد.  

چنانچه درباره چگونگی اخذ شهروندی، اقامت و یا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، سوال یا نظری دارید، در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

مقالات پیشنهادی

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما محرمانه می ماند.