پروژه جدید سنت لوشیا برای اخذ شهروندی

پروژه جدید سنت لوشیا برای اخذ شهروندی

در قرن حاضر و با توسعه اقتصاد جهانی، درخواست برای دسترسی آسان و بدون ویزا به کشورهای پیشرو رو به افزایش است. خانواده‌ها و صاحبان کسب و کار تمایل دارند موانع و محدودیت‌هایی را که در کشور محل تولد خود با آن روبرو هستند از مقابل خود بردارند و به موقعیت‌های ممتاز تجاری، مالی، شغلی و استاندارد بالای زندگی در سطح قابل قبول جهانی دست پیدا کنند.

سنت لوشیا به طور چشمگیری در میان علاقه‌مندان به طبیعت و دوست‌داران زندگی تجملی محبوب است. برنامه اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری سنت لوشیا در سال 2016 شروع به کار کرده است و گزینه‌های متنوعی به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. شایان ذکر است زبان رسمی این جزیره کارائیبی، انگلیسی‌ست و در صورت اخذ پاسپورت این کشور، حق شهروندی مادام‌العمر به شما اعطاء خواهد شد و دو تابعیتی بودن نیز به رسمیت شناخته می‌شود.

 

پروژه جدید برای اخذ شهروندی سنت لوشیا

 نمایندگان دولت سنت لوشیا و شرکت گلکسی هفته گذشته برای شرکت در مراسم شروع پروژه Canelles Resort  به عنوان اولین پروژه سرمایه‌گذاری جهت اخذ شهروندی در این کشور حضور داشتند. توسعه دهندگان پروژه متعهد شده‌اند این طرح طی دو تا سه سال تکمیل شود.

نایب رئیس شرکت گلکسی که عهده‌دار تکمیل این پروژه است، معتقدند این طرح با اشتغالزایی به توسعه جامعه محلی کمک شایانی خواهد کرد. این پروژه شامل دو اقامتگاه مدرن، لوکس و مجهز با مساحت 160 هکتار در منطقه Canelles است.

وزیر تجارت و سرمایه‌گذاری بین‌المللی سنت لوشیا نیز درباره این طرح و اشتغالزایی آن اظهار خوش‌بینی کرد و گفت توسعه دهنگان این پروژه دارای سابقه کار مطلوب در منطقه و سطح بین‌المللی هستند.

 

شرایط اخذ شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری در سنت لوشیا

برای آنکه سرمایه‌گذار شامل شرایط این برنامه شهروندی شود باید حداقل 18 سال سن داشته و از میان چهار گزینه زیر یکی را انتخاب نماید:

  1. خرید ملک با حدقل ارزش 300،000 دلار آمریکا از یک شرکت مورد تایید، و حفظ ملک برای حداقل پنج سال.
  2. مشارکت در یک طرح تایید شده کسب و کار، و کمک مالی به ارزش 3.5 میلیون دلار آمریکا، و ایجاد حداقل سه شغل تمام وقت.
  3. کمک مالی غیر قابل برگشت به صندوق ملی اقتصادی (NEF) به مبلغ 100،000 دلار آمریکا برای یک سرمایه‌گذار مجرد.
  4. سرمایه‌گذاری در اوراق قرضه دولتی بدون بهره با حداقل مبلغ 500،000 دلار آمریکا برای متقاضی اصلی که باید برای مدت پنج سال حفظ شود.

شایان ذکر است در سال 2019 شهروندان جزیره سنت لوشیا امکان سفر بدون ویزا به بیش از 145 کشور و منطقه دنیا را داشتند. پاسپورت این کشور رتبه 31 جهانی را بر طبق شاخص پاسپورت هنلی به خود اختصاص داده است.

برنامه شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری سنت لوشیا برای اکثر ملیت‌ها قابل اقدام است. ولی برای سرمایه‌گذاران ایرانی، در حال حاضر و تا پیش از اول فوریه، دومینیکا، گزینه جایگزین مناسبی خواهد بود.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سرمایه‌گذاری در کشورهای حوزه کارائیب، می‌توانید با یکی از مشاوران ما در امارات متحده عربی، دانمارک و یا کانادا ارتباط برقرار کنید. ما شما را برای انتخاب برنامه مناسب دریافت شهروندی از طریق سرمایه‌گذاری برای خود و افراد خانواده‌تان همراهی خواهیم کرد.

چنانچه درباره چگونگی اخذ شهروندی سنت‌لوشیا، تجربه، سوال یا نظری دارید، در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

مقالات پیشنهادی

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما محرمانه می ماند.