آشنایی با تورنتو کانادا

تورنتو

تورنتو

تورنتو، یکی از شهرهای بزرگ کاناداست و دارای گذشته‌ای پر تحول است.

این شهر، مقصد بسیاری از گردشگران و حتی مهاجرین، در سال‌های اخیر بوده است. تورنتو، به دلیل بندر بازرگانی و راه ریلی موجود، رشد چشمگیری داشته است.

یکی از درآمدهای مهم تورنتو، صنعت گردشگری است، به طوری که در سال 2017، میزان درآمد حاصل از این صنعت، 8.84 میلیارد دلار بوده است. به همین دلیل، تورنتو یکی از قطب‌های مهم گردشگری در جهان محسوب می‌شود.

از دیگر دلایل جذب گردشگران به این شهر، وجود 25 موزه‌ با تنوع موضوعی فراوان است. در سفر به تورنتو، علاوه بر بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر، شما می‌توانید با فرهنگ و سبک زندگی مردم کانادا بیشتر آشنا شوید.

 

بهترین زمان سفر به تورنتو

تورنتو، دارای تابستان‌هایی گرم و مرطوب است؛ این در حالی است که، زمستان‌های این شهر بسیار سرد و طاقت‌فرسا هستند، به طوری که دما هوا در برخی روزهای طوفانی به 25 درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

مناطق شمالی و شرقی تورنتو، عموما شاهد آب و هوای مرطوب قاره‌ای است. تغییرات دمایی این شهر، در طول روز نسبتا کم است. بهترین زمان سفر به تورنتو، اواخر آوریل تا اواسط آگوست است.

در این زمان، تورنتو شاهد برگزاری جشنواره کاریباناست. در این جشنواره اجرای رقص، سنت‌های قدیمی شهر و صرف غذاهای محلی، بسیار مرسوم است.

همچنین، در سپتامبر، تورنتو میزبان جشنواره ملی کاناداست، که تمرکز آن بر اختراعات و کسب و کارهای محلی است. اگر مایل به انجام فعالیت‌ها و ورزشی‌های زمستانی هستید، ژانویه و فوریه بهترین زمان سفر برای شماست.

 

دیدنی‌های تورنتو

اگرچه تورنتو دارای بناهای تاریخی متعددی نیست، برج CN، باغ وحش تورنتو و آکواریوم ریپلی (Ripley)، از جمله جاذبه‌های گردشگری تورنتو به حساب می‌آیند و سالانه گردشگران بسیاری را به این شهر جذب می‌کنند. یکی از دلایل شهرت تورنتو، آسمان‌خراش‌های مدرن و آکواریوم‌های بی‌نظیر آن است.

 

غذا و رستوران‌های تورنتو

تورنتو، از جمله شهرهایی است که هزینه غذا در رستوران‌های آن متفاوت است؛ رستوران‌های تورنتو، قیمت‌های بالایی دارند، اما صرف غذا در اغذیه‌فروشی‌های محلی تورنتو، از هزینه کم‌تری برخوردار است. ساندویچ بیکن پنیری و Khao soi، از غذاهای پرطرفدار تورنتو به شمار می‌آید.

 

حمل و نقل در تورنتو

به طور کلی، حمل و نقل در تورنتو بوسیله تاکسی، اتوبوس، مترو، تراموا و خطوط دوچرخه‌سواری امکان‌پذیر است. اگر به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر به تورنتو هستید، استفاده از مترو و اتوبوس، گزینه‌های خوبی برای شما هستند. اما اگر محدودیتی برای هزینه سفر به تورنتو نداشته باشید، می‌توانید از تاکسی‌ها استفاده کنید.

 

اگر قصد سرمایه‌گذاری در کانادا، اخذ اقامت کانادا یا ویزای تحصیلی کانادا را دارید، با مشاورین ما تماس حاصل کنید. ما شما را در روند سرمایه‌گذاری، اخذ اقامت کانادا و نیز دریافت ویزای تحصیلی کانادا همراهی خواهیم کرد.

 

چنانچه در خصوص تورنتو، سوال، نظر و یا تجربه سفر جالبی دارید، در بخش دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.

 

مقالات پیشنهادی

نظرتان را بنویسید

ایمیل شما محرمانه می ماند.